irmusic سایت
اپلیکیشن آی آر موزیک

آهنگ های جدید منتخبمشاهده همه

دانلود فول آلبوم پازل باند + تک آهنگها

دانلود فول آلبوم پازل باند + تک آهنگها

Puzzle Band Full Album Music Download

گروه پازل باند در سال 90 آغاز به کار کرد؛ گروهی که ابتدا به همراهی 3 نفر شروع شد و در ادامه با جدا شدن یکی از افراد به گروهی 2 نفره تبدیل شد .

قطعا تاکنون از این گروه ملودی و تنظیم های بسیاری شنیده اید و اگر اندکی بیشتر به موسیقی و متعلقات آن متمایل هستید پس حتما آهنگ های منتشر شده از سوی این گروه موسیقی را نیز شنیده اید.

در کارنامه کاری آنها تاکنون تنظیم های زیادی برای افراد مشهوری چون محسن یگانه، رضا صادقی، فرزاد فرزین، میثم ابراهیمی و … مشاهده می کنید. در سال 91 اولین آلبوم غیررسمی شان را به صورتی اینترنتی منتشر کردند که متشکل از قطعه های قبلی خودشان بود.

علی رهبری: آرتیست گروه پازل باند متولد سال 62 است و کار موسیقی را از سال 80 با نوازندگی پیانو آغاز کرده است، می گوید در ابتدای کار استودیوی کوچکی داشته که در آن به ساخت ملودی و انجام تنظیم می پرداخت. همچنین در آن سال ها در کنسرت های ارگانی رهبری ارکستر «حمید حامی» و «نیما مسیحا» را برعهده داشته است.

آرین بهاری: آرین بهاری متولد 29 مرداد سال 70 است و از سال 88 وارد عرصه موسیقی شده است، در ابتدا مانند بیشتر افراد حاضر در موسیقی به صورت زیرزمینی کار می کرده تا به جایی می رسد که با همراهی مهران عباسی و علی رهبری گروه پازل را تشکیل می دهد.


آلبوم عیدانه از پازل باند

آلبوم عیدانه از پازل باند

برای دانلود اینجا کلیک کنید


آلبوم قایق کاغذی از پازل باند

آلبوم قایق کاغذی از پازل باند

برای دانلود اینجا کلیک کنید


برای دانلود تک آهنگ ها به بخش زیر مراجعه کنید

دانلود همه آهنگ های پازل باند

پلی لیست آهنگ های پازل باند

9,916 بدون دیدگاه
از این هنرمند : پازل باند
نتایج بیشتر ...
نظرات کاربران

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
طراحی و برنامه نویسی شده توسط تیم قدرتمند : ژیدور وردپرس | دانلود اپلیکیشن ای آر موزیک